اخبار روزفناوری

اپل iOS 17.6 و iPadOS 17.6 Beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل iOS 17.6 و iPadOS 17.6 Beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

یک روز پس از اینکه اپل اولین نسخه بتای iOS 18 را برای عموم منتشر کرد، بتای 4 iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که می توانند مدل های آیفون سازگار خود را آزمایش کنند. آخرین نسخه بتا با تغییرات زیادی برای کاربران آیفون ارائه می‌شود که ثبات را بهبود می‌بخشد و پیشرفت‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد.

اپل iOS 17.6 بتای 4 را یک روز پس از نصب نسخه بتای عمومی iOS 18 برای آیفون منتشر می کند

اگر توسعه‌دهنده هستید، iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را می‌توان روی مدل‌های سازگار iPhone و iPad از طریق برنامه تنظیمات دانلود کرد، اما برخی پیش‌نیازها وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید، در غیر این صورت به‌روزرسانی در iPhone شما نمایش داده نمی‌شود. مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب برنامه‌نویس شما مرتبط است که به اپل اطلاع می‌دهد که شما یک توسعه‌دهنده ثبت‌شده هستید و تنها پس از آن به‌روزرسانی در برنامه تنظیمات نشان داده می‌شود.

اگر مطمئن نیستید که چگونه آخرین نسخه بتا را بر روی آیفون خود دانلود و نصب کنید، به سادگی به برنامه تنظیمات سهام در آیفون خود بروید و سپس به تب General بروید. پس از انجام این کار، روی گزینه Software Update ضربه بزنید و به بتا Updates بروید. آخرین آپدیت بتای iOS 17.6 را خواهید یافت. توجه داشته باشید که این روند برای iPad یکسان است، بنابراین نیازی به نگرانی نیست. دستورالعمل‌های روی صفحه را برای دانلود و نصب به‌روزرسانی iOS 17.6 beta 4 در iPhone خود دنبال کنید.

اپل قبلاً تمامی ویژگی های وعده داده شده خود را برای آیفون و آیپد در آخرین بیلد منتشر کرده است. این بدان معنی است که مشخص نیست آخرین به روز رسانی چه چیزی برای کاربران و توسعه دهندگان در نظر گرفته است. با این حال، ما می‌توانیم انتظار افزایش ثبات و امنیت را برای همه مدل‌های آیفون داشته باشیم. این شرکت همچنین به‌روزرسانی‌های watchOS 10.6، macOS 14.6، tvOS 17.6 و به‌روزرسانی‌های بیشتر را منتشر کرده است، بنابراین آن‌ها را نیز بررسی کنید. آیا قصد دانلود iOS 17.6 beta 4 یا iOS 18 public beta را دارید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا